Firma Innowacyjna Delegacja prowadzi projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 1.4.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Przedmiotem projektu jest wprowadzenie na rynek nowej usługi automatycznego rozliczania delegacji w formule SaaS dla klientów biznesowych (model B2B).
Cel główny projektu: wzrost konkurencyjności na rynku firmy Innowacyjna Delegacja sp. z o.o. poprzez wdrożenie nowej usługi automatyzacji rozliczania delegacji.
Planowane efekty: W wyniku projektu wdrożona zostanie usługa, która posłuży wsparciu funkcjonowania przedsiębiorstw wysyłających pracowników w podróże służbowe poprzez udostępnienie użytkownikom w ramach systemu innowacyjnych rozwiązań z zakresu organizacji komunikacji wewnętrznej w zakresie zlecania delegacji pracownikom, zarządzania danymi delegacji, czy rozliczania delegacji.
Projekt realizowany będzie w 2018 roku.
Wartość projektu: 602 700,00 PLN
Wysokość wkładu Unii Europejskiej w projekt: 367 500,00 PLN.
Zapytanie ofertowe 28.12.2017r.
Zapytanie Ofertowe_Innowacyjna Delegacja_28.12.2017
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Wykaz zrealizowanych zleceń
Załącznik nr 3 Wykaz potencjału kadrowego
Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań
Pytania i odpowiedzi
Odpowiedź: Serwer produkcyjny zapewnia Zamawiający i po jego stronie leży utrzymanie serwera produkcyjnego.
Pytanie 2: Dotyczy „Istniała będzie możliwość automatycznego importu danych z systemu typu mid-office do fakturowania usług informatycznych takich jak usługa rezerwacji hotelowi, biletów lotniczych, ubezpieczeń, promów, najmu samochodów itd.,” oraz „Istniała będzie możliwość importu danych z faktur oraz rezerwacji środków transportu lub noclegu (systemu mid-office).” W jaki sposób będzie możliwe pobranie wymienionych danych. Jaki system typu mid-office macie Państwo na myśli? Prosimy o udostępnienie lub wskazanie dokumentacji technicznej opisującej sposób importu danych z systemu mid-office.
Odpowiedź: Integracja pomiędzy systemem do Delegacji a systemem mid office-odbywać się będzie poprzez podłączenie do szyny ESB. Mamy na myśli system mid-office dla biur podróży który jest dostępny na rynku polskim jak np. eKNF, GalScan, xTur itd. O dokumentację do systemu mid-office prosimy się zwrócić do producentów ww. systemów.
Pytanie 3: Dotyczy „Dane przetworzone przez system dotyczące rozliczonych delegacji wystawione będą za pomocą przygotowanego API automatyzującego procesy przepływu informacji do systemów ERP i/lub księgowych.” Czy przygotowanie API będzie po stronie Wykonawcy? W przypadku, gdy odpowiedź brzmi tak to czy po ego stronie będzie również jego zaprojektowanie, czy istnieje już dokumentacja opisująca to API?
Odpowiedź: Tak przygotowanie API będzie po stronie Wykonawcy. Po stronie Wykonawcy będzie również należała kwestia jego zaprojektowania. Nie posiadamy dokumentacji opisującej API.
Pytanie 4: Dotyczy „API pozwalać będzie na integrację z systemami ERP i/lub SAP.”
Proszę o określenie dokładnego zakresu integracji oraz formatu wymiany informacji. Z którymi systemami ERP i SAP będzie zapewniona integracja przez API.
Odpowiedź: Zakres integracji powinien zawierać możliwość wysyłania wszystkich informacji dostępnych w planowanym systemie oraz możliwości integracji słowników z systemów ERP i/lub SAP.
Format wymiany informacji powinien zostać narzucony przez system ERP i/lub SAP. Zamawiający ma na myśli wiodący system księgowy dostępny na rynku polskim, takich producentów takich jak np.: Sage, Comarch S.A., SAP SE itp.
Pytanie 5: Dotyczy „Kontrola przebiegu trasy oparta zostanie o dane pobrane z Google Maps API”. Google Maps API posiada ograniczenie na ilość odpytań. Proszę o informację jaką przewidujecie Państwo ilość odpytań na dzień/miesiąc/rok w okresie trwania umowy (czyli potencjalnie do 48 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy). Czy koszt zakupu pakietów w Google Maps API będzie pokrywał Wykonawca?
Odpowiedź: Przewidujemy że w okresie trwania umowy będziemy posiadać między 500 a 2000 klientów, każdy od 1 do kilkudziesięciu a nawet kilkuset użytkowników, jednak są to wartości szacunkowe.
Ilość zapytań będzie zależeć od implementacji systemu i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie tej wartości określić. Jest to ilość szacunkowa która może się zmienić. Koszt zakupu Google Maps API będzie pokrywał Wykonawca
Wybór wykonawcy 23.02.2018r.